(credits: czarodziejka_flora)

Hej, hej, hej z tej strony PVTeam!

Przez ten cały wyjazd nie mam czasu na przygotowanie szablonu na stronę. Ale po co w czas świąt mam zadręczać was moim marudzeniem. Są święta i już zaraz nowy rok - 2014. Będzie to szczególny czas dla moich widzów, gdyż w komentarzach czytuje, że chcecie oglądać na YT filmiki dotyczące nowości z Winx'a. Więc od stycznia 2014 staruje kanał PVTeamCompany na którym te wszystkie rzeczy się znajdą, czyli podsumowując znów mój głos zawita na YouTube'a lecz nie w Winxologu, a w Nowościowych filmikach (tą nazwę trza będzie zmienić).

Może teraz opowiem o świętach u mnie?
Ja jestem u matki na świętach. Na wigilię się objadłem no duuuużo. Były makiełki i karp, i pierogi, barszcz, kapusta, sos prawdziwkowy, ciasta i chyba bakalie. Z prezentów to dostałem słodycze i tam jakies pierdółki od rodziców. Od Czandzi mojej ukochanej siostry on-line dostałem czekoladę (mmmmm z orzechami *_*) i cudowny list którego nie zacytuje xd. Od pierwsze BFF dostałem obiecane rękawiczki i szalik, od drugiej gre Winx: Czarna magia <3. Od LayliFlory dostałem cudowną tapetkę z Florcią która na moim gównianym laptopie pikselizuje w *uj. A od Konrada dostałem Sekretnik z Violki, grę Winx, naprasowanke z WITCH'a i naklejki z Violki (dłuższej histori o tym nie usłyszycie). A od siebie otrzymałem DVD z Winx'a oraz klocki COBI Stella pokaz mody. Zdjęcia otrzymacie po moim powrocie do domciu. No i nie zrobiłem prezentu ani Dzo na WB ani Ross i Anabie, ale już powinniście wiedzieć, że miałem spalonego kompa i dostanie je już po czasie D;

Nie wiem czy pozostało mi coś jeszcze do napisania? Ah tak! Życzenia!
Więc w ten 1 Dzień Świąt chciałabym życzyć wam Wesołych, gorących i spędzonych w gronie rodziny, świąt i Nowego 2014 roku oczywiście.
~Życzenie zasyła ekipa PVTeamCompany :)

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. No i jeszcze raz wszystkiego NAJ NAJ NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że udane święta braciszku :3. A jutro już miną... ech.
    A ja wgl nie mam jak się nacieszyć moja kolekcją Winxową, bo ciągle mam popsuty kredens, soł nawet nie mam jak jej sfotografować.
    Widzimy się w Sylwestra <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zapomniałem Ci pogratulowac z tego wszystkiego z okazji zostania adminem na WB!!

      Usuń

* Copyright © Date A Live, Rainbow Srl, Nickelodeon, Winx Club 2003-2014 | Designed by Johanes Djogan | PVTeam321 *